Onze nieuwe Algemene Voorwaarden

Op 15 november 2018 treden onze nieuwe algemene voorwaarden in werking. De vernieuwde voorwaarden voldoen aan de laatste wet- en regelgeving. Daarnaast zijn de voorwaarden meer afgestemd op de praktijk en ons uitgebreide aanbod van diensten.

Ook hebben wij onze nieuwe algemene voorwaarden afgestemd op de wensen van onze klanten. Zo zullen we voortaan onze diensten standaard verlengen. Heb je een keer een factuur gemist? Dan is er niks aan de hand. Jouw domeinnaam blijft actief en daarmee blijft ook je website en e-mail gewoon werken. Mocht je een dienst willen opzeggen, dan kan dit tot 1 maand voor de verlengingsdatum.

Ben je het niet eens zijn met onze nieuwe algemene voorwaarden, laat het ons weten door te antwoorden op dit bericht. Doe dit voor 15 november a.s. Daarna gelden de nieuwe algemene voorwaarden ook voor bestaande overeenkomsten. Je kunt onze nieuwe algemene voorwaarden vinden op onze website: https://www.domein-registreren.nl/voorwaarden_759.html