Uitslag klanten-onderzoek: 8.3 (én verbeterpunten)

Eigen DMR klanten-onderzoek levert een dikke voldoende en verbeterpunten op.
In mei en juni hebben we via de website en onze nieuwsbrief een eigen klantonderzoek onder de aandacht gebracht. Doel natuurlijk: antwoord weten op de vragen: hoe doen we het en wat kan beter.

We kregen veel respons en veel respondenten namen de tijd om ons van uitgebreide feedback te voorzien. Onder alle deelnemers zijn trouwens drie waardebonnen verloot, in de loop van deze week krijgen zij hierover bericht. Over het algemeen zijn onze klanten tevreden over de afgenomen diensten ('betrouwbaarheid: 8,6') en ook support scoort hoog met eveneens een 8.6. Driekwart van de respondenten beoordeelde DomeinRegistreren met een rapportcijfer van 8 of hoger.

Zoals gezegd was de enquête niet alleen ingericht om een schouderklopje te krijgen (en hierover te kunnen opscheppen). Veel meer dan dat waren we op zoek naar verbeterpunten. Zo weten we nu dat 25 procent van de respondenten graag geholpen wil worden om 'online beter gevonden te worden', terwijl 23 procent 'ondersteuning zoekt op het vlak van privacy en veiligheid'. Ook waren ‘strategisch advies over domeinnamen’ (19 procent) en ‘meer klanten’ (13 procent) duidelijke invalshoeken voor onze supportafdeling.

Een belangrijk verbeterpunt betrof ook de klant-omgeving waar het mogelijk moet zijn om op een eenvoudige manier optimaal gebruik te maken van geregisteerde domeinnamen, e-mail en hosting faciliteiten. Hier hebben we ondertussen een stevige stap gezet met het control panel voor klanten. Het zelf beheren van e-mailadressen en e-mailaliassen bepaal je nu volledig zelf. Dit is ook mogelijk voor het bepalen van de opslag van de verschillende mailboxen (Web Pro en E-mail Pro) en wachtwoord resetten voor de mailboxen die in beheer zijn.

Ons serviceteam staat altijd paraat om klanten te helpen met het verbeteren van bestaande websites. Heb je vragen of opmerkingen, of een verzoek om bijvoorbeeld met een of meerdere van bovenstaande onderdelen aan de slag te gaan? Weet ons dan te vinden: je kunt altijd bellen (013 - 580 2342), mailen of van het contactformulier op de website gebruikmaken.