Veelgestelde Vragen Volledig Vernieuwd

Domein-Registreren wordt ondersteund door een unieke supportafdeling, waar we de klant persoonlijk kennen. Daar zijn we erg trots op, want het onderscheidt ons in een drukke markt met veel concurrentie. Daarom blijven we ook altijd doorontwikkelen om onze onderscheidende supportmogelijkheden uit te blijven breiden. Vandaag delen we graag de jongste stap: een volledig nieuwe versie van de online handleiding, ook wel bekend als de Veelgestelde Vragen-rubriek op onze website.

Mensen rondom een opengeslagen boek met vraagtekens

Antwoorden op alle vragen

Zoek in deze handleiding naar een oplossing voor al je vragen omtrent onze diensten als webhosting, domeinnamen, e-mail en beveiligingscertificaten. Mocht je het antwoord niet kunnen vinden, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via ons servicedesk portaal (zie onder) – maar dankzij de laatste updates aan de Veelgestelde Vragen gaan we ervan uit dat je op domein-registreren.nl/veelgestelde-vragen alles wel gaat kunnen vinden.

Waar moet je dan zoal aan denken? Stel, je hebt bij ons een domeinnaam. Of misschien wil je bij ons een domeinnaam. Dan kun je op de Veelgestelde Vragen-subpagina Domeinnamen terecht voor werkelijk al je vragen over het onderwerp domeinnamen, van de absolute basis – zoals wat is een domeinnaam en wat is een domeinnaam extensie, tot welke gegevens heb ik nodig, hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen en kan ik zelf de instellingen van mijn domeinnaam veranderen? We hebben zelfs een antwoord op de vraag wat is DNSSEC (en hoe werkt het)? Dus kijk vooral even rond!

Natuurlijk beperkt de pagina Veelgestelde Vragen zich niet tot domeinnamen alleen. Daarom vind je er ook vragen over – en antwoorden óp – alles wat je wil weten over je e-mailadres(sen), vragen over websites en webhosting, een complete rubriek over WordPress, en alles wat je wil weten over bestellen & betalen.

Schakel ons in!

Vragen? Ons serviceteam staat altijd paraat om klanten te helpen met het verbeteren van bestaande websites. Heb je vragen of opmerkingen, of een verzoek voor een volgend verbeterpunt waar we mee aan de slag kunnen, ook – of eigenlijk: zéker – als die nog niet in onze online handleiding staat? Weet ons dan te vinden: je kunt altijd bellen (013 - 580 2342), mailen of van het contactformulier op de website gebruikmaken.