Testimonials: Domein-Registreren volgens onze klanten

In het voorjaar hebben we via onze nieuwsbrief een klantonderzoek uitgevoerd. Ons voornaamste doel was om een antwoord te krijgen op twee belangrijke vragen: hoe doen we het, en wat kan er beter? De enquête leverde veel respons op. Dankzij het feit dat velen uitgebreid de tijd namen om ons van uitgebreide feedback te zien, is er een mooi beeld van de algemene klanttevredenheid ontstaan.
Mensen op gespreksballonnen en social media kader

Zo zijn onze klanten content over de afgenomen diensten ('betrouwbaarheid: 8,6') en scoort ook onze supportafdeling hoog met eveneens een 8.6. Driekwart van de respondenten beoordeelde Domein-Registreren bovendien met een rapportcijfer van 8 of hoger. Je leest er hier meer over.

Daarnaast greep een aantal klanten de kans om bij de ‘open toelichting’ wat dieper op onze samenwerking in te gaan. We gingen graag met hen in gesprek, om je aan de hand van een aantal actuele testimonials een inzicht te geven in de beleving van onze klanten, en in de samenwerkingen die Domein-Registreren is aangegaan.

De eerste delen van die serie zijn inmiddels op de website verschenen. In gesprek met het Amersfoortse ICT-bedrijf Vindicta ontdekten we welke rol informatieveiligheid gespeeld heeft in de overstap naar Domein-Registreren. Vanuit ons interview met Polder Knowledge leerden we hoeveel rust een partnerschap geeft als vertrouwen en verantwoordelijkheid belangrijke aspecten zijn. En met communicatiebureau BLOCC gingen we in gesprek over de meerwaarde van een dienstverlener die snel schakelt én met je meedenkt.  Aceview op zijn beurt is een partij die op alle fronten een stapje meer wil zetten. "Daarom zochten we een provider die datzelfde doet."

Kijk voor het overzicht, dat we in de komende periode blijven aanvullen, op domein-registreren.nl/referenties